Till senaste kommentaren
Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.

Kan ej ringa med min telefon och kan ej ta emot samtal.

Kan ej ringa åt någon fast det står att det ringer.Och kan ej ta emot samtal.Vad är felet?Detta har hänt flera gånger sen jag tog ert abonemang i December.

Kommentarer

  • Hej

    Vänligen testa SIM kortet i en annan telefon, på detta vis klarnar det om problemet ligger i din telefon eller om det är problem med t.ex. hörbarheten. Ifall SIM kortet fungerar lika dåligt i en annan telefonmodell, vänligen kontakta kundtjänsten +358 44 144 044 så att vi kan kontrollera ditt abonnemang och hörbarheten där du bor.

    DNA Linda kundrådgivare
  • Hej, Jag kan inte ringa eller ta emot samtal. Det står ingen täckning på min telefon. Så har det stått i tre dagar nu. Jag har betalat räkningen i tid. Vad ska jag göra för att kunna använda abonnemanget? Fast ni borde kanske inte göra reklam om att abonnemanget kostar så lite då räkningen ofta är närmare 2-3 gånger dyrare än räknat.
    H.S
  • Hej!

    Det behövs kontrolleras upp varför du ej har någon täckning. Har du möjlighet att sätta SIM-kortet i en annan apparat eller låna en telefons så du kan kontakta vår kundtjänst på nr 044 144 044.

    DNA Heidi Kundrådgivare

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.