Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.

Påfyllning av kort

Hej vi har köpt kort för användning i datorn med "sticka". Nu vill vi fylla på kortet, har köpt ett DNA Dataprepaid 30Gt. Hur gör vi för att fylla på? Svrt att förstå när all info. är på finska.
Susanne

Visa bästa svaret

Kommentarer

  • Hej!

    Det går att göra via följande länk:

    https://lataa.dna.fi/fi-dna-webtopupapp/webtopu...

    Eller alternativt ringa till kundtjänsten 044144044.

    Hälsingar,

  • Hej, jag skulle behöva få info på svenska hur man laddar sitt prepaid dna-kort. Kan ni ge den informationen här för jag kan inte öppna länken som ni angivit som svar i föregående fråga.
    Tack på förhand
  • Hej Anne,

    meddelandet ovan har skrivits över 4 år sedan, och sidan har sen dess flyttat till adressen: https://laturi.dna.fi (Laturi). Du kan välja engelska som språk i övre högra hörnet.

    Man kan ladda Prepaid-telefonabonnemang via Otto-bankautomater, R-Kioski (direkt i affären eller genom att köpa laddningsedlar för senare bruk) eller genom nätbetalning via https://laturi.dna.fi. Via laturi kan du även lösa in laddningssedlar du köpt från R-Kioski.

    Om du har ett Data Prepaid-kort, kan den endast laddas med nya datapaket (ej saldo) och dessa paket kan endast köpas via Laturi eller R-Kioski.

    Du kan gå till mobilsidan m.prepaid.dna.fi (med apparaten i fråga) för att ändra på dina abonnemangsinställningar och kontrollera ditt saldo.

    Om du har ett Super Prepaid -telefonabonnemang, så rekommenderar vi även att du prövar på vår DNA Prepaid-app som du kan ladda ner från AppStore eller Google Playstore (notera att appen förhindrar den automatiska dagsdebiteringen).

    Mer information här: https://www.dna.fi/prepaid-english

    Fråga gärna om det är något specifikt du undrar över angående just din abonnemangstyp.
    DNA Linda L Kundrådgivare
  • Hej. Jag skulle just ladda mitt data prepaid rajaton 30 dagar men det blev krångel halvvägs så betalningen gick inte genom... men nu kan jag inte göra om betalningen utan tjänsten påstår att föregående köp inte är genomfört... så situationen är låst så här..
    Maria Westdijk
  • Hej Maria,

    tråkigt att höra om det uppstod problem vid laddningen. Vänligen försök på nytt igen 24 timmar från att du försökte göra laddningen. Lyckas det ej heller efter 24 timmar av någon anledning, så vänligen ring då DNA Kundtjänst 044 144 044.

    DNA Linda kundrådgivare

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.