Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.

Reklamation av 3g-kontrakt

Hej!

Jag har haft en Mokkula med 21Mbits anslutning men har haft stora problem senaste tiden (2-3 veckor)(slipper inte över 1Mbits) och har varit till DNA:s butik i Vasa och tänkt mig avsluta kontraktet (som är skrivet till mars 2016). De uppmanade mig att göra en reklamation till DNA... vart skall jag vända mig, jag trodde att De i butiken var DNA. Vart gör man då en reklamation?

Kommentarer

  • Hej Isak!

    Beklagar att mokkulan fungerat dåligt.

    Kontakta oss per telefon på 044144044 eller skicka ett email med dina kunduppgifter till mobiiliasiakaspalvelu@dna.fi så kan vi kolla up saken.

    Mvh,

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.