Samtalsuppkoppling

Hej Vi har ett svenskt nummer och det går att ringa ut men inte ta emot. När ex någon ringer från ett finskt nummer kan ingen av oss höra varandra. Vi har hallon som operatör. Det här upptäckte vi i måndags denna vecka. Nu igår så provade vi att byta till elisa och då kopplades samtalet upp ordentligt. Var felet ligger är sannolikt hos er så undersök gärna samt återkoppla till oss. Ni får då våra telefon nummer och annan information om så krävs.
Curt L Göransson Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej,

    om någon som har ett DNA-abonnemang inte kan ringa till ett utländskt nummer, så bör personen i fråga kontrollera om hen har spärrat dessa samtal. Om samtalet kopplas men det inte hörs något, så kan det vara fråga om ett problem med täckningen eller dylikt.

    För att göra en felsökning, så rekommenderar vi att ägaren till DNA-abonnemanget kontaktar vår kundtjänst och ger oss mer information. Tyvärr kan vi inte sköta privata ärenden på detta publika forum.

    Ägaren till abonnemanget kan ringa oss på tel. 044 144 044 eller skriva till oss på palvelu@dna.fi (och nämna sitt namn, adress samt kundnummer eller födelsedatum).
    DNA Linda L Kundrådgivare

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.