Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.

Stängt abonemang!

Hej! Mitt abonemang har stängt av sig pga av obetald räkning. Räkningarna är betalade igår så syns högst antagligen inte hos er ännu men nu funderar jag vad påsättning av abonemang kostar och hur jag går till väga.
H. sofia

Kommentarer

  • Hej Sofia,

    Om abonnemanget är stängt öppnas abonnemanget automatiskt så fort som alla förfallna fakturor gällande abonnemanget är betalade. Det tar vanligtvis 1-3 bankdagar för betalningen att synnas hos oss. Det debiteras automatiskt 10€ öppningasavgift för återöppnande av abonnemanget enligt prislistan.

    Vänligen kontakta vår kundtjänst på 044 144 044 om du vill göra en avgiftsbelagd (30€) snabböpning.

    Mvh.,


  • Hej. Abonemanget har kommit upp . Jag betalade ALLA förfallna räkningar till er, även en på 179.65 som gått till indrivning men jag får fortfarande räkningar gällande den summan, TROTS att den är betald.
  • Hej Sofi,

    vänligen kontakta DNA Kundtjänst direkt för snabbt svar per telefon +358 44 144 044 eller via e-mail palvelu@dna.fi ifall du har frågor om fakturor och öppning av abonnemang, så klarnar ärendet. Angående betalningar för övrigt, så dröjer det 1-3 bankdagar innan betalningar skrivs in i vår reskontra och ev.ytterligare någon dag om betalningen kommer in via Intrum.

    Detta är ett publikt forum, du är välkommen att ställa allmänna frågor här i fortsättningen.
    DNA Linda kundrådgivare

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.