Telefonabonnemang
Fick hjälp med att aktivera min telefon eftersom allt var på finska, han satte in SIM
kortet och sade att jag skulle aktivera på aktivoi.dna.fi och det gjorde jag på min bank, följden var att telefonen blev svart, trots att den var fullladdad. Ägarens namn
var felskrivet det skulle stå Bror men det stod Brår. Hjälp mig!!
kortet och sade att jag skulle aktivera på aktivoi.dna.fi och det gjorde jag på min bank, följden var att telefonen blev svart, trots att den var fullladdad. Ägarens namn
var felskrivet det skulle stå Bror men det stod Brår. Hjälp mig!!
Följ inlägget
0
följare
tyvärr kan vi inte hjälpa dig i detta forum för att vi behöver se dina kunduppgifter. Kan du vänligen ringa vår kundtjänst på tel. 044 144 044 eller skicka mail till palvelu@dna.fi (ange kundnummer, fakturanummer eller födelsedatum samt namn och adress).