Urusel hörbarhet och dålig kontakt

Hej,

Min mobiltelefon har mycket dålig mottagning/hörbarhet, samtalet bryts, det rasslar och prasslar på linjen och mottagaren hör inte vad jag säger. Med tanke på det rådande läget är detta oerhört störande och skapar extra stress. Detta har pågått sedan mars 2020 och nu är mitt tålamod slut. Kan ni hjälpa mig?

Mvh,
Mikaela Groop

Kommentarer

  • Hej Mikaela,

    Kvarstår problemet även fastän du testar SIM kortet i annan telefonmodell ( dvs du har testat att det inte är ett apparat-specifikt problem) ? Fungerar telefonen bra på andra adresser men det är problem enbart på din hemadress? Vänligen kontrollera även om du använder VOLTE ( voice over LTE, dvs samtal över 4G nätet) och i så fall ställ in via telefonens inställningar att du bara ska prata via 3G nätet, hur fungerar det då du använder 3G vid samtal?

    Ifall problemet kvarstår trots ovanstående, vänligen kontakta kundtjänsten 044 144 044 så att ditt abonnemangs funktion kan kontrolleras och så att det kan göras en felanmälan gällande hörbarhetsproblem på din hemadress.

    DNA Linda kundrådgivare

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.