till detta kan det finnas flera orsaker; på sidan 2 i fakturan finns en samtalsspecifikation (fakturan kan även ses via självbetjäningen på www.dna.fi/minunpalveluni), där det framgår vad som fakturerats. Exempelvis om man har ringt till nummerupplysningen, till företagsnummer, till utlandet eller servicenummer, så kan summan vara högre. Det är även möjligt att något kampanjpris för abonnemanget har tagit slut och bör förnyas.
Detta är ett publikt online forum så vi kan tyvärr ej behandla privata kundärenden här men ifall ärendet ej klarnar trots att du läser samtalsspecifikationen, vänligen kontakta då DNA Kundtjänst direkt antingen via telefon 044 144 044 eller via e-post på adressen palvelu@dna.fi. Ifall du kontaktar kundtjänsten via e-post behöver du i e-post meddelandet uppge din födelsetid, din hemaress och ditt kontakttelefonnummer för identifiering.
Hoppas ärendet klarnar! Jag önskar dig en fin fortsatt dag!
till detta kan det finnas flera orsaker; på sidan 2 i fakturan finns en samtalsspecifikation (fakturan kan även ses via självbetjäningen på www.dna.fi/minunpalveluni), där det framgår vad som fakturerats. Exempelvis om man har ringt till nummerupplysningen, till företagsnummer, till utlandet eller servicenummer, så kan summan vara högre. Det är även möjligt att något kampanjpris för abonnemanget har tagit slut och bör förnyas.
Detta är ett publikt online forum så vi kan tyvärr ej behandla privata kundärenden här men ifall ärendet ej klarnar trots att du läser samtalsspecifikationen, vänligen kontakta då DNA Kundtjänst direkt antingen via telefon 044 144 044 eller via e-post på adressen palvelu@dna.fi. Ifall du kontaktar kundtjänsten via e-post behöver du i e-post meddelandet uppge din födelsetid, din hemaress och ditt kontakttelefonnummer för identifiering.
Hoppas ärendet klarnar! Jag önskar dig en fin fortsatt dag!