Till senaste kommentaren

Varför är min räkning ca. 20€ högre för Jan 2021 än vad den var för Nov och Dec 2020



Kurt-Erik Lindström Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej Kurt-Erik,

    till detta kan det finnas flera orsaker; på sidan 2 i fakturan finns en samtalsspecifikation (fakturan kan även ses via självbetjäningen på www.dna.fi/minunpalveluni), där det framgår vad som fakturerats. Exempelvis om man har ringt till nummerupplysningen, till företagsnummer, till utlandet eller servicenummer, så kan summan vara högre. Det är även möjligt att något kampanjpris för abonnemanget har tagit slut och bör förnyas.

    Detta är ett publikt online forum så vi kan tyvärr ej behandla privata kundärenden här men ifall ärendet ej klarnar trots att du läser samtalsspecifikationen, vänligen kontakta då DNA Kundtjänst direkt antingen via telefon 044 144 044 eller via e-post på adressen palvelu@dna.fi. Ifall du kontaktar kundtjänsten via e-post behöver du i e-post meddelandet uppge din födelsetid, din hemaress och ditt kontakttelefonnummer för identifiering.

    Hoppas ärendet klarnar! Jag önskar dig en fin fortsatt dag!
    DNA Linda kundrådgivare

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.